Subject: Toila (km. 271,445) raudteeülesõidukohtade AFS ja tõkkepuud
From: "Vitali Martinson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Sten Berezin" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 12:10:08 +0200

<https://drive.google.com/file/d/1sEuIXjCPU65-BUzpNBodNnsO_4ddoo_K/view?usp=drive_web> 
Taotlus-tehnovorgu-rajatise-projekti-kooskolastamiseks-Toila-UAS-08-NOV-24.asice
Tere,

Seoses raudteeülesõidu automaatsignalisatsiooni ehitusloa taotlusega, 
esitame taotluse tehnovõrkude projekti kooskõlastamiseks (dokumendid lisatud 
kirjale).

Lugupidamisega,

Vitali Martinson
Projekteerija
Telefon: +372 56961603
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

INGENIERIA Y CONTROL FERROVIARIO S.A.
Calle La Granja, 74 - 28108 Alcobendas (Madrid), ESPAÑA
TEL: +34 914901519
FAX: +34 916615831
WEB: http://www.icf.com.es
Company ID (Spain): A33877812
Company ID (Estonia): 65550017

Eesti kontor:
Sepise 1, 11415 Tallinn, Eesti

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.